standard-title Obchodní podmínky a Reklamační řád

Obchodní podmínky a Reklamační řád

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1)PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU Bonpet.cz
2) OBJEDNÁVKA
3) DOPRAVA A PLATBA
3.1) STORNO PROVEDENÉ OBJEDNÁVKY
4) FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD ZA NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ Bonpet.cz
5) ZÁRUČNÍ DOKLADY
6) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7) POPLATKY ZA ZBOŽÍ
8) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
9) PRODÁVAJÍCÍ

1)PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU Bonpet.cz
Igneus s.r.o. Novostrašnciká 46 Praha 10, 10000 IČ 24737623 DIČ CZ24737623
Obchodní podmínky jsou platné od 1.7.2014 do doby vydání nových obchodních podmínek.

2) OBJEDNÁVKA
Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží mezi prodávajícím a kupujícím, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné potvrzení objednávky se považuje potvrzení emailem nebo telefonem. Potvrzení emailem nebo telefonem následuje po přijetí elektronické objednávky od kupujícího Potvrzení o přijetí objednávky do systému (kopie objednávky) není potvrzení. Potvrzení objednávky provádí prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží uvedeného v objednávce.
Po potvrzení objednávky prodávajícím se objednávka stává závaznou pro obě strany, pokud nedojde smluvními stranami k porušení podmínek smluvených v době potvrzení objednávky. Za podstatné podmínky se považuje především přesná specifikace zboží uvedená v objednávce, počet objednaných ks, cena za zboží, cena dopravy, forma dopravy a předběžný termín doručení. U zboží, u něhož je potvrzena dostupnost skladem je doručováno do druhého dne.

3) DOPRAVA A PLATBA
Možnosti úhrady objednávky a podmínky přepravy jsou součástí obchodních podmínek. Naleznete je v
samostatné sekci Doprava a Platba

3.1) STORNO PROVEDENÉ OBJEDNÁVKY
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Bez udání důvodu – zboží bylo vyprodáno, zboží se již nevyrábí nebo se výrazně změnila cena prodávajícího. Prodejce má právo odstoupit od smlouvy z důvodu dlouhodobé nedostupnosti, nemožnosti dodat zboží do určitého termínu, vyprodání zboží a zjevné chyby. Zjevnost chyby určuje rozdíl cen chybné a obvyklé. Cenou obvyklou se rozumí dle zákona o cenách cena shodného nebo z hlediska užití porovnatelného nebo vzájemně zastupitelného zboží. V těchto případech bude prodávající kontaktovat kupujícího telefonicky nebo emailem a nabídne podobné zboží ve stejné cenové relaci a kvalitě, případně stornuje provedenou objednávku. V případě, že na zboží byla kupujícím poskytnuta záloha nebo celá částka kupní ceny, bude mu celá zaplacená částka po telefonické dohodě v co nejkratším termínu převedena na jeho účet nebo zaslána poštovní poukázkou na adresu. (Celá částka bude kupujícímu převedena/poslána nejpozději do 14 dnů).

Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením ze strany prodávajícího telefonem nebo emailem.
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava apod.

Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy *
V souladu se zněním zákona č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy (v případě zásilkového obchodu) do 14 dní od převzetí zboží. 14ti denní lhůta začíná běžet dnem převzetí. Právo vrácení zboží ve lhůtě 14 dní je podmíněno nákupem zboží jako fyzické osoby (ne na IČO). V případě, že se rozhodnete využít výše uvedeného práva odstoupení od kupní smlouvy, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek a postupů.

Kontaktujte nás písemně (emailem na info@wianangroup.com), že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo objednávky, datum nákupu, variabilní a specifický symbol.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete na adrese: www.zakaznicky-servis.eu/data/odstoupeni.html
Pokud vám zboží již bylo doručeno a převzali jste jej, kontaktujte nás dle výše uvedeného a po dohodě s obchodníkem zboží zabalte a zašlete zpět na naši adresu se všemi doklady, které jste s nákupem zboží obdrželi. Adresa pro zaslání: Igneus s.r.o. Novostrašnciká 46 Praha 10, 10000
Zboží zasílejte doporučeně a pojištěné (doporučujeme pojistit na hodnotu vraceného zboží), jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zaslání doporučeně neznamená na DOBÍRKU. Zboží zaslané na dobírku nebude našimi pracovníky převzato.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní poukázkou. V případě zaslání na bankovní účet bude částka za zboží zaslána nejpozději do 14 dnů po fyzickém převzetí zboží v sídle prodávajícího. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín zaslání peněz posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží.
Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52 občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.

4) FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD ZA NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ Bonpet.cz
Fakturu za nákup zboží v internetovém obchodě Bonpet.cz nezasíláme v zásilce, ale dodatečně po získání potvrzení od přepravní společnosti, že zákazník zboží převzal a zaplatil.
ZPŮSOB ZASÍLÁNÍ A FORMA
Fakturu zasíláme ve formátu .pdf jako přílohu emailu. K otevření faktury ve formátu .pdf můžete použít program Acrobat Reader – zdarma ke stažení zde.
Zasílání faktur v papírové podobě – faktury v papírové podobě zasíláme na žádost kupujícího.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5) ZÁRUČNÍ DOKLADY
Pokud výrobcem nebyl dodán ke zboží záruční doklad, slouží vydaná faktura Bonpet.cz jako daňový doklad a zároveň jako hlavní záruční list.

6) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu.
Veškeré nakládání s osobními údaji na Bonpet.cz se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Provozovatel internetového obchodu Bonpet.cz firma Igneus, s.r.o. je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty jinak než udává toto ujednání. Výjimku tvoří pouze realizace samotné dopravy zboží, kdy je nutné uvést základní osobní údaje pro doručení objednaného zboží. Osobní údaje, které vyplňujete při objednání slouží výhradně k úspěšnému vyřízení vašeho požadavku a doručení zboží. Zákazník má právo kdykoliv zažádat o zrušení a výmaz jeho osobních údajů z naší databáze. Využíváním služeb internetového obchodu Bonpet.cz zákazník souhlasí se shromažďováním údajů potřebných k nakupování.

Společnost Igneus s.r.o. je registrována jako zpracovatel osobních údajů.

7) POPLATKY
Veškeré ceny zboží v internetovém obchodu Bonpet.cz jsou uváděny včetně poplatků plynoucích ze “ Zákon o elektronickém odpadu“ a „Autorský zákon“. Žádné další poplatky nejsou k vašemu nákupu již připočítány.

8) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem (firmou Igneus s.r.o. jako provozovatelem internetového obchodu Bonpet.cz) a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změnu podmínek vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách nejméně 1 měsíc před účinností nových podmínek.

REKLAMACE

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
2) ZÁRUČNÍ DOBA
3) OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ČASTÝM POUŽÍVÁNÍM
4) ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA
5) POSTUP REKLAMACE U PRODÁVAJÍCÍHO
6) KDE ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ REKLAMOVAT
7) NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE
8) ŘEŠENÍ SPORŮ

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Ke zboží je přiložen originální záruční list výrobce, pokud ke zboží přiložen není, slouží jako záruční list Faktura – daňový doklad, který kupující obdrží emailem ve formátu .pdf po převzetí a zaplacení zboží.
Pokud odběratel zjistí, jakékoliv rozdíly mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (typ, množství, barva) je povinen nahlásit tuto skutečnost co nejdříve (nejpozději do 3 dnů) od fyzického převzetí zboží od kurýrní společnosti. Rozdíly mezi objednaným a dodaným zbožím nahlaste na email info@wianangroup.com.

V případě výše uvedeného má kupující nárok, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující po prodávajícím požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od kupní smlouvy odstoupit. Toto ujednání neplatí v případě, že kupující o před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Kupující má dle výše uvedeného právo:
– Odstoupení od smlouvy.
– Bezplatné uvedení výrobku do stavu odpovídajícího kupní smlouvě formou opravy.
– Přiměřeným snížením kupní ceny po dohodě mezi prodávajícím a kupujícím.
– Náhradním dodáním zboží.

2) ZÁRUČNÍ DOBA
Záruční doba u každého konkrétního výrobku, je záruční lhůtou pro koncového zákazníka (nakupující nikoli na IČO). Záruční doba pro všechny osoby, používající výrobky pro účely podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nakupující na IČO) není stanovena Občanským zákoníkem , ale konkrétním dovozcem zboží a proto se od záručních údajů výrobků uvedených na stránkách StanSeFrajerem.cz může lišit. Minimální záruční lhůta pro koncové zákazníky (nenakupující na IČO) je ze zákona 24 měsíců.

3) OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ČASTÝM POUŽÍVÁNÍM
Dovolujeme si zákazníky upozornit, že záruční lhůta se nevztahuje na opotřebení zboží, které vzniklo častým používáním. Kratší životnost zboží nebo jeho částí tedy nelze považovat za vadu a nemůže na něj být uplatněna reklamace.

4) ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA
U zboží s přiloženým originálním záručním listem výrobce (dále jen ZL) není při zaslání přes kurýrní společnost vyplněno datum platnosti záruky, údaje o prodávajícím, razítko a podpis prodávajícího. Záruční list není vyplněn přímo od prodávajícího, protože kupující nejdříve musí zboží řádně převzít, zaplatit a zkontrolovat. Na základě provedené kontroly zboží vyplňte datum převzetí od kurýrní společnosti do záručního listu, nebo zašlete ZL s potvrzením o převzetí na adresu firmy Igneus s.r.o., Novostrašnická 46, 100 00 Praha 10, kde Vám záruční list vyplníme a oražený zašleme zpět na vaši adresu.
Společně se záručním listem vždy uchovejte i doklad o koupi (Faktura – daňový doklad) v internetovém obchodě Bonpet.cz.

Pokud u zboží nebyl přiložen originální záruční list výrobce, záručním listem se rozumí Faktura, kterou obdržíte emailem ve formátu .pdf.
DŮLEŽITÉ – vyplnění data do originálního záručního listu výrobce doporučujeme až po uplynutí 14 denní lhůty na vrácení zboží (platí pouze při nákupu koncového zákazníka, ne na IČO). V případě, že v originálu záručního listu budou vyplněny údaje, nebude splněna podmínka pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud kupující zjistí mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození zboží vyhotovit s řidičem záznam o poškození. Veškerou odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy od prodávajícího ke kupujícímu nese přepravce a posílané zboží je pojištěno. Na základě sepsaného záznamu o poškození bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva z ceny zboží, nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím při převzetí zboží od přepravce kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje, že zboží dorazilo nepoškozeno vinou dopravy. Na následné nároky způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Kupující má nárok na výměnu zboží je tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady možné tuto odstranit. O tom, zda je vada odstranitelná, rozhodne autorizovaný servis a to písemnou formou. V případě posouzení vady jako úměrné bude kupujícímu zboží vyměněno za nový kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v:

* Případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a to zejména:
* Porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou
* Používání zboží v podmínkách, které neodpovídá svými parametry parametrům pro používání zboží (uvedeno v dokumentaci zboží)

5) KDE ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ REKLAMOVAT
Práva z odpovědnosti za vady na dodaném zboží se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je- li však v České republice společnost zajišťující případné opravy zboží této značky, nebo zajišťuje-li si servis přímo sám výrobce, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. Místo uplatnění záruky lze najít i na originálním záručním listě výrobce, pokud jej výrobce ke zboží přikládá.

V zájmu urychlení všech reklamací žádáme zákazníky o maximální využívání uplatnění záručních oprav u autorizovaných servisních středisek. Uplatnění záruky u autorizovaného servisu Vám může přinést až úsporu několika dní, kdy zboží putuje od kupujícího k prodávajícímu a od prodávajícímu na servisní středisko. Pokud tato možnost není, uplatní kupující záruku u prodávajícího. V případě, že nevíte, kde reklamaci uplatnit, rádi vám veškeré podrobnosti sdělíme.
Přehled servisních středisek a kontaktních telefonů, kde Vám podají veškeré informace o reklamaci najdete zde nebo využijte kontaktní email info@wianangroup.com.

6) POSTUP REKLAMACE U PRODÁVAJÍCÍHO
Ujistěte se ještě jednou, že v balením se zbožím nebyl přiložen originál záručního listu od výrobce, na kterém by byly uvedeny servisní střediska u kterých je možno uplatnit reklamaci. Pokud záruční list přiložen je a je uvedeno servisní středisko, telefonicky se obraťte na pracovníky, kteří Vám ochotně poradí, jak postupovat pro rychlé a bezproblémové vyřízení reklamace.

Pokud originální záruční list u zboží není přiložen, lze informace o servisním středisku získat na internetových stránkách výrobce, případně na stránkách Bonpet.cz.

Při nahlášení reklamace u prodejce budete kontaktováni a bude vám sděleno číslo reklamačního protokolu a postup reklamace. Pokud bude možné doporučit specializované servisní středisko, blízko vašeho bydliště, pracovník Vám sdělí adresu a telefon tohoto střediska.
NEODESÍLEJTE ZBOŽÍ DŘÍVE NEŽ BUDETE KONTATKOVÁNÍ PRACOVNÍKEM Bonpet.cz. Vystavujete se tak nebezpečí, že vaše zboží nebude přijato k reklamaci.
V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené Zboží na reklamaci zasílejte pouze v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, který zajistí zboží proti mechanickému poškození, ke kterému by mohlo dojít během přepravy zboží. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující. Zásilku, kterou zasíláte k reklamaci by měla být pojištěna. Zboží na reklamaci nesmí být zasláno na dobírku.

7) NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE
Prodávající si vyhrazuje právo, že v případě neoprávněné reklamace kupujícího (pouze při nákupu na IČO, kdy nákup se řídí obchodním zákoníkem) si může účtovat skutečně vynaložené náklady spojené s neoprávněnou reklamací. Neoprávněná reklamace bude doložena zprávou servisního technika.

8) ŘEŠENÍ SPORŮ
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@zakaznicky-servis.eu Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.“

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Pro případnou reklamaci zboží je nutné zadat reklamaci na http://www.zadejreklamaci.cz Po vyplnění formuláře Vás bude kontaktovat reklamační oddělení a bude Vás informovat o dalším postupu.